- از ابتدای آبان ماه سال 1400 با دستور وزیر صنعت،معدن وتجارت سامانه پاسخگویی وزارت صمت با هدف ارائه خدمات با کیفیت و پر سرعت به مردم ، همسو سازی مناسب تر فرآیندهای کسب و کار با نیازهای شهروندان و دریافت بازخورد از ذینفعان و در دسترس قراردادن اطلاع صحیح و بروز از بخشنامه ها، دستورالعمل ها و قوانین عملکردی بدون نیاز به داشتن دانش و تخصص خاص ساماندهی و در دسترس ذینفعان و شهروندان قرار گرفته است .
- عموم مردم میتوانند با اتصال به آدرس اینترنتی www.124.ir و ورود به سامانه پاسخگویی بدون محدودیت و واسطه از آخرین وضعیت قیمت کالا وخدمات ، وضعیت ثبت و پیگیری شکایات های صنفی و غیر صنفی ، وضعیت کسب وکار مورد درخواست خود آگاه شوند.
- بلافاصله پس از ورود ، ثبت و تکمیل فرم برخط درخواست خدمت و یا شکایت ، سامانه به صورت خودکار کد رهگیری خدمت مورد نیاز را به شماره موبایل اعلام شده متقاضی پیامک نموده و متقاضی میتوانند با دردست داشتن کد رهگیری خدمت و یا شکایت مراحل انجام کار خود را تا مرحله پایانی پیگیری نماید.